Monday, May 26, 2014

I'm still here

 Time flies away and my blog gets neglected. Right now I'm off work due to my foot. Was surgery two weeks ago and the slow progress. As I can not move around as much, I have plenty of time to be creative. Yesterday I made ​​ three layouts.
Sikken tiden flyver afsted og min blog bliver forsømt. Lige nu er jeg sygemeldt på grund af min fod. Blev opereret for to uger siden og det skrider langsomt fremad. Når jeg nu ikke kan bevæge mig så meget rundt ja så har jeg jo masser af tid til at være kreativ. I går fik jeg lavet hele tre layouts og dem skal i da se.

Most of the materials comes from my beloved monthly packages from Gossamer Blue
De fleste af materialerne stammer fra mine elskede månedspakker fra Gossamer Blue
I also made a card for Picturings The World blog
Jeg har også lavet et kort til Picturings The World blog
Thank you for stopping by, now I hobble out into the garden and enjoy the good weather
Tak fordi du kiggede forbi, nu vil jeg humpe ud i haven og nyde det gode vejr

9 comments:

Annette said...

Super fede LO fra jeres tur til England, og mega flot 25 kort. Glimmer we love...!
Håber du får slappet af i foden, og nydt det gode vejr.

Pia Larsen said...

Virkeligt flot kort!

Annette / aka said...

SÅ smukke layouts - og sjovt med den sidste....du er i fint selskab !
Dit kort er jo som vanligt meget, meget smukt.
God bedring, og du kan jo lige så godt side ned med god samvittighed. Godt vejret er så fint.

Netti said...

Smukke og fine layouts du har lavet :) Det ser ud til at have været en dejlig tur :) Dit kort er også megaflot.
Rigtig god bedring med din fod :)

Gitte said...

Flotte layout og lækkert kort.
God bedring med foden.

nedergaard ( Lissy ) said...

Super lækre og kreative layouts og et smukt kort

God bedring til dig

Karina Beck said...

Rigtig flotte ferie/shoppe layouts!
God fridag.

morkaren said...

Lækker lo og meget fint kort. Knus morkaren.

Masonry Provo said...

Thanks for a great readd