Sunday, March 02, 2014

Project Life week 3, 4 and 5

Then it was spring  according to the calendar. I am slowly turning me ten, I have to live with the challenges of my arthritis gives me. Right now I wait for a CT scan of my ankle and then the operation of the foot. The bones I by opreation 17 years ago, got chiseled from each other, grow again and can now reach each other. It hurts! 
Fortunately I can still do my job and my energy returns slowly back, so there is energy to be creative. 

Så blev det forår i hvert tilfælde ifølge kalenderen. Jeg er langsomt ved at vende mig ti,l at leve med de udfordringer min gigt giver mig.  Lige nu venter jeg på en ct scanning af min ankel og derefter operation af foden. De knogler jeg ved en opreation for 17 år siden, fik mejslet fra hinanden, vokser igen og kan nu nå hinanden. Det gør ondt !
Heldigvis kan jeg stadigvæk passe mit job og min energi vender langsom tilbage ,så der er energi til at være kreativ.

Here come my Project Life Week 3, 4 and 5
for weeks 3 and 4, I have used my monthly package from Gossamer Blue. I'm so glad I switched from Studio calico for this package seems the cards are more useful
Her kommet mit Project Life uge 3, 4 og 5
til uge 3 og 4 har jeg brugt min månedspakke fra Gossamer Blue. Jeg er så glad for jeg skiftede fra Studio calico til denne pakke, synes kortene er mere anvendelige
For week 5 I have used materials from Picturings The Worlds Kit club.
Til uge 5 har jeg brugt materialer fra Picturings The Worlds Kit klub.
I have  also been doing a lot of cards. These cards are inspired by Papertry Inks talented design team
Jeg har skam også fået lavet en del kort. Disse kort er inspireret af Papertry Inks dygtige designteam
Next weekend I draw to Funen, where it stands at the convention throughout the weekend. I will be teaching in Project Life and otherwise just enjoy myself with the girls. 
I næste weekend drager jeg til Fyn, hvor det står på convention i hele weekenden. jeg skal undervise i Project Life og ellers bare hygge mig sammen med tøserne. 

Thanks stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

7 comments:

Gitte said...

Super flotte ting du igen har lavet.

Maryann Laursen said...

Jeg indrømmer, jeg er ikke lige så meget til det PL sjov, så det siger mig ikke det helt store,jeg er meget mere til minialbums, da de gi´r lidt mere dekoration, men det er nogle rigtig flotte kort, du har lavet, det er helt sikkert.

Lise-Lotte said...

dejlige PL sider og skønne kort..
jeg bruger kun PL til feriealbums kombineret med LOs. ved jeg ikke ville få det lavet uge for uge. Stor respekt til jer der gør det.

nedergaard ( Lissy ) said...

Skønne sider i dit PL og sikke lækre kort.
Dejligt at du igen får lidt overskud til scrap... god bedring

God søndag eftermiddag

Karina Beck said...

Lækkert Lisette.!

maria said...

Super super lækre ting du har lavet :-) dejligt du har fundet energien ige.
Glæder mig også til næste weekend, vi ses på Fyn :-)

Lina said...

Fantastiske PL sider og skønne skønne kort. Er super ked af at høre du skal døje sådan med gigten *stort kram*.

Rigtigt meget god fornøjelse næste weekend. Dine elever får verdens bedste lærer ;)