Friday, January 18, 2013

Project life week 2

How wonderful it is weekend. I've been looking forward to it and thankfully I got early off work today. I have had time to take a picture of my project life while there was still some daylight, so here are week 2. I have used a mix of my new project life kit from Studio Calico and sn @ p series from Simple stories.
Hvor er det dejligt at det er weekend. Det har jeg set frem til og heldigvis havde jeg tidligt fri fra arbejdet i dag. Jeg har haft tid til at tage billede af mit project life mens der endnu var lidt dagslys, så uge 2 kommer her. Jeg har brugt et mix af mit nye project life kit fra Studio Calico og sn@p serien fra Simple stories.
a close-up
et nærbillede 
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

26 comments:

Karina Beck said...

Flot PL.
Hi hi jeg er også scrapoholiker og skal tænke over det, for jeg har ikke mere plads ; )
Rigtig god weekend.

Signe Bendorff said...

Ja, den der med at købe nyt, den kender vi vel alle? Særligt nu hvor der oven i købet er udsalg ;) Jeg er stadig meget imponeret over dit arbejde... går selv i banerne med at lave en pl - bare ikke helt på den sædvanelige pl-stil, men mere istedet for at lave 60 LO eller mere i løbet af året, så sætte mit album op i PL stilen...

god weekend

Anne Bente said...

det er altså bare nogle total lækre sider du har lavet igen.

knusss

Lisa Rasmussen said...

Kan rigtig godt lide dine TANKER!!!!!
Mon de kan holdes!!!!!! ;O)

Anonymous said...

Meget inspirerende, får selv lyst til at gå igang, måske i første omgang samle lidt fra en måned ad gangen :)
Er lidt nysgerrig efter at vide mere om hvordan det fungerer med månedspakker fra Calico? Betaler du ekstra afgifter, moms osv. af pakkerne, når de kommer fra USA? Hvad betaler du for at være med? mvh Gitte

Annette / aka said...

Dejlige sider igen, og så er dit papir altså så flot.
Hihi...Jeg er spændt på om dine tanker har slået rod.
Jeg tænker også nogen gange at det er lidt sygeligt med de scrapindkøb...altså ikke kun dine. Også mine og andres....
Har kraftigt overvejet at skrue ned i dette år. Men i dag har jeg fået blomster fra England, og shoppet 2 x hos unik den sidste måned, så lageret er fyldt godt op. Så lige nu kan jeg godt lade være at købe mere.....
Lad os se hvoirdan det går...

God weekend.

morkaren said...

Du forsætter i samme flotte stil, din PL bliver så personlig og flot, jeg ville ønske jeg orkede det samme, men min december bog var nok for et stykke tid nu laver jeg LOer og sikkert også nogle minialbum, dine tanker lyder fornuftige, men hvis dit varelager løber over, ved du hvem der gerne overtager, også mod betaling. knus morkaren.

nedergaard ( Lissy ) said...

Din uge 2 er igen et flot eksemplar af slagsen. Lækkert med sådan en masse tekst og tanker;-))
God weekend

Netti said...

Hvor er dit PL for uge 2 da megalækkert..Jeg kømper stadig med mit desværre. Nu er der stempler på, men jeg synes stadig det er rodet.

Snakkes vi engang her i weekenden? :)

Charlotte said...

Skønne PL sider fra din uge 2. Lækre papir du har brugt. Jeg glæder mig til mit Studio Calico PL kit kommer - jeg er en af de uheldige, der står på venteliste.
Rigtig god weekend.

Dorthe said...

Så er du godt i gang igen :)
Fede sider du igen har fået lavet. Og dine tanker kan jeg godt sætte mig ind i - jeg bør også bruge af lageret *GG*
God weekend.

Malene said...

Det ser lækkert ud. Lige til at blive inspireret af - jeg er muligvis også med på PL på et tidspunkt, og nok i en nærmere fremtid end lige forventet :)

Gitte said...

Flotte sider som altid.

Anonymous said...

Ja det er rigtigt flot,dine sider både dem fra i år og sidste år.
Ja gad vide om dit nytårs tanker holder,smiler

Jeg har ikke sådanne tanker for ved de ikke holder en meter,men køber heller ikke så meget i forhold til andre.
Jeg er med på vognen med både et for mit barnebarn
og et for mig.ja der var nogen der sagde jeg heller må lave et for barnet selv,eller råber hun nok hvor er jeg mm
lilla

Lina said...

Det ser super godt ud!

Cecilie said...

Det er fede produkter fra SC, og du har brugt dem rigtig lækkert. Det er også fedt, at du dokumenterer overvejelserne omkring scrapindkøb. Jeg kan faktisk varmt anbefale at få brugt sagerne; det føles skønt!

Mio said...

Skønne sider i din nye : ) PL det er også rigtig fedt at få dejlige sager hjem til sig, men ja man burde måske overveje at gøre det lidt mindre tihi
Rigtig god weekend

Anne Thormose said...

Uha - begrænse sit scrapindkøb - hvad pokker tænker du på?! ;o)

Jeg er spændt på at følge dit projekt - både PL´et og indkøbsbegrænsningen.

Lækker uge 2, du har lavet.

Connie said...

Flotte sider.

Ha ha, svære tanker du kan der. Vil slet ikke tænke tanken, tror man skal på afvending. Har man steder for scrapoholiker??

Ha en gao mandag aften.

Jean said...

De bare super gode..
Hvor har du ret i det med at bruge det man har..
Jeg er desværre heller ikke så god til det, mest fordi jeg lider vist lidt af shopaholic hvad øhmm ja alt angår hihi..
Men når pengene ikke er der så begrænses det lidt..
Håber dog det hjælper når jeg får styr på fremtiden og har alle mine ting samme sted igen..

Lyder fornuftigt at sætte dig den grænse med kun èt extra køb om måneden..
Måske du kan bruge ideen jeg gør med at når man går ind og får lyst at shoppe, ligger jeg de ting i kurven jeg vil købe og så lader jeg siden stå til næste dag, og så går jeg ind igen og ser om jeg virkelig stadig føler behov for at købe det.. så det ikke er så spontant.. men det svært her i udsalgstiden :)

Line said...

Jeg faldt lige over dit Project Life hos Scrapsisters. Det er virkelig inspirerende. Overvejer om jeg skal gå i gang selv, inden at vi kommer for langt ind i året.

Må jeg spørge hvordan du får lavet de fine "rammer" omkring dine blleder?

Annette said...

Super lækker uge 2, fedt papir du har brugt. Ja, nogen gange må man bare indse man har mere end man kan bruge. Jeg var faktisk i 2012 god til at købe mindre, og bruge mere af det jeg har. Så håber jeg kan fortsætte sammen med dig i 2013.

Jette / ma11edina said...

De er totalt lækre, dine PL sider! Skønt med dine tanker og alle dine billeder! Scrapkøb....holder den mon *G* :))) Glæder mig til næste uge :)

Gitte said...

Super lækre sider du igen har lavet.
Uha købe mindre, det lyder som en rigtig god tanke men mon det lykkes. ;O). Har holdt mit forbrug lidt nede i 2012 håber det forsætter sådan i 2013. Sker nok kun hvis jeg slet ikke kommer til crops eller min pc'er brænder sammen..*gg*
Forsat rigtig god dag.:)

Anonymous said...

Hey There. I discovered your blog the usage of
msn. That is an extremely well written article.
I'll be sure to bookmark it and come back to read more of your helpful information. Thanks for the post. I'll certainly comeback.


Here is my web site where to buy solar cells wholesale

Anonymous said...

My brоthег suggеѕted I mіght like thiѕ web sіte.
He was totally гіght. This poѕt actuallу made my ԁаy.
You cann't imagine just how much time I had spent for this info! Thanks!

Look at my page ... skin lighteners for dark skin