Sunday, March 11, 2012

a fantastic weekend on Fyn

I'm home again after a fantastic weekend on Fyn. Friday morning Fifty and I drove (I had the prestigious honor to take him to fyn. I'm sure that you later this week to read more about his experiences on his blog) out to Britt. Brit she's my chauffeur and my best company and roommate.
This year we stayed at Hotel park and it is certainly not the last time it was a very nice hotel and there was free ice cream and hot drinks throughout the hole stay.
Jeg er hjemme igen efter en fantastisk weekend på Fyn. Fredag morgen kørte jeg og Fifty ( jeg havde fået den fornemme ære at tage ham med til fyn. Jeg er sikker på at I senere på ugen kan læse mere om hans oplevelser over på hans blog) ud til Britt. Brit hun er jo min chaffør og min bedst selskabs og værelse kammerat.
I år boede vi på Hotel park og det er bestemt ikke sidste gang, for det var et meget hyggeligt hotel og tænk der var fri soft ice og varme drikke under hele opholdet.
 
Saturday we had a really nice day convention. It was as always a complete arrengement with large delicious selection of scrap shops, competitions, and especially happy sweet scrapper and card makers.
I was so lucky to get second place in one of layout competition with this layout. The task was to use mist.
Lørdag havde vi en rigtig hyggelig dag til convention. Det var som altid et gennemført arrengement med stort lækkert udvalg af scrap butikker, konkurrencer og ikke mindst glade søde scrapper og kortmagere.
Jeg var så heldig at få en andenplads i den ene layout konkurrence med dette layout. Opgaven lød på at bruge mist.
I also made ​​the complete 3 layouts
Jeg fik også lavet hele 3 layouts


 
There were of course also shoppet a bit. Ever just noticed that I almost did not buy  paper and stamps ;O)
Der blev selvfølgelig også shoppet en smule. Lige lige mærke til at jeg næsten ikke købte papir og stempler  ;O)
 
Today I had just time to play around with some of my new inks from Hero Arts
I dag fik jeg lige tid til at lege lidt med nogle af mine nye sværter fra Hero Arts.
For the first time I am behind with my project life, but that comes later in the week. I've obviously had spent at least 7 different stamps this week
For første gang er jeg bagud med mit projekt life, men det kommer senere på ugen. Jeg har selvfølgelig fået brugt mindst 7 forskellige stempler i denne uge
Thnaks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi

20 comments:

Kjersti said...

Ser ut til at du hadde ei trivelig helg:) Ikke rart du vant med den LO'en, den er jo helt lekker!! Det var forresten alt du har laget:)
Ha en fin uke!
Klem Kjersti:)

lonol said...

Lækre layouts du har lavet. Jeg har ellers altid hørt, at man ikke får lavet noget, men har travlt med at snakke/shoppe =D
Dejlige ting du har fået købt, også selvom der ikke er stempler og papir =D
Jeg kan godt se der ikke var tid til projekt life
God søndag aften

Rafns hjørne said...

Fine LO'er du har lavet, og sikke nogle dejlige indkøb du har med dig hjem.

Karina Beck said...

Jeg er som altid imponeret over at du får lavet så meget til crops!
Flotte layouts og tillykke med 2. pladsen.
Og lækre STEMPLER OG PAPIRER du har købt ; ) : )
God søndag aften.

Mio said...

Wow du får jo rent faktisk lavet en masse også på convention : )
Skønne lo'er og kortet er super sødt : )
Tillykke end anden plads.
Hold da op hvor har du været på indkøb, lækre sager : )
Rigtig god søndag aften

Dorthe said...

Det LO du deltog med i konkurrencen derovre på Fynsland er da helt fantastisk.
Og tænk at nå at lave 3 LO ?? Hvordan bar du dig ad med det?
Lækre indkøb, den der bette symaskine glæder jeg mig til at høre lidt om - jeg kunne se der var flere der havde købt den - så måske man skulle investere... men nu kan jeg jo vente og høre jeres mening - hehe.
Ja det var lige en kort hilsen vi nåede i går - men 4 timer kan man jo ikke engang nå alle butikkerne på *Griner*

Annette / aka said...

Tak for godt selskab - sådan glimtvis...haha. Det var så dejligt lige at få en sludder med dig IRL.
Du har godt nok fået lavet meget, - rigtig flotte layouts. Og denne gang så jeg jo lidt at det IRL. Og det er nu det bedste. Dit vinder-lo er bare så flot.
Fine indkøb du har gjort. Hvorfor har du ikke købt stempler og papir ? Det ligner lidt en erkendelse...hæhæ.
Den symaskine er jeg spændt på at høre om.

Nærlæs lige hvad jeg skrev i mit indlæg. Brugte/bytte/gaver vises ikke. Og så viser jeg NOGET af mine indkøb...
Jeg har fået vildt mange ting, og da min mand så det, sagde han, at kun scrapbutikker kan præstere en større mængde. Men han kender jo heller ikke dig...
God ny uge.

Annette said...

Tak for altid dejligt selskab. Super flot mist layout du har lavet. Tillykke med præmien. Også flotte de andre layouts. Og flotte indkøb, men hvor er billedet af din ekstra præmie? Glæder mig til at se hvad du har lavet med ugens stempler.

nedergaard ( Lissy ) said...

Tillykke med din placering med dette skønne LO... og alle dine andre lo'er er lige så flotte. Super lækre indkøb, som det jo kribler i fingerne for at komme igang med.
God søndag aften.

Stine/FruMaansen said...

Hold da op! Hvor ville jeg ønske jeg kunne nå ligeså meget på sådan en convention dag!

Kan sørme godt forstå du blev nummer 2 i LOkonkurrencen - mega fedt LO!

Charlie said...

Hej Plejemor og på Fiftys vegne 1000 tak for turen og de mange oplevelser jeg skal lige komme mig over fotoreportagen - så kommer den på OSH-bloggen. =0) LÆKRE INDKØB ikke mange stempler - men tilgengæld en MASSE sværter kan jeg se og andre lækre sager. SUPERFINE LO's - KH og jeg må videre - FIfty kalder på Panodil og kolde omslag - jeg tror han har tømmermænd....

Unknown said...

Beautiful scrapbook pages. I adore the one at the top you are so talented
Hugs Elaine

Netti said...

Tusind tak for en dejlig dag sammen .. og vi ses jo snart igen. Hvor fedt :)
Smukt layout du vandt med og dine skaldede (GG) layouts er også søde :)
Sikke en masse enormt lækre ting du fik købt. Skal du have lige så mange sværter som stempler?

Brit said...

Det er super flot dit mist-LO. Det er helt okay at tabe til dig med så et LO.

Tusind tak for turen og mange hyggelige timer i weekenden min bedste scrappe-veninde :)

Og godt vi havde taget den store bil, så vi kunne have alle vores indkøb... :)

Lina said...

Hold da op nogen lækre layouts. Og indkøb!!! Uha, jeg sidder jo nærmest og savler her! Glad for at høre i havde en fantastisk weekend, ville ønske jeg havde været med.

Ang 'ugerne' på mit project life, så ja, de er alle skåret på silhouetten med et kit fra Kerri Bradford.

maria said...

Tusind tak for et dejligt selskab på fyns land :0)
Tillykke igen med anden pladsen, vildt flot LO. Super flotte LO du fik lavet, og godt du fik stemplet lidt på det sidste :0)

Anonymous said...

Det ser ud til, at du igen har fået købt lidt til din samling. Et skønt LO, med Signe og dig. BAR

Gitte said...

Det lyder til at du havde en rigtig dejlig weekend. Flotte layouts, og lækre indkøb.

BethieJ said...

Lisette EVERYTHING is BEAUTIFUL! Sounds like you had a WONDERFUL weekend too!
Have a GREAT day!

Paula J Atkinson said...

Gorgeous layouts. I love the first one with its vintage feel.
Sounds like a great time was had & what amazing new stash to play with.