Wednesday, January 11, 2012

project life week 1

 I`ve started "Project Life". I chose to make a double page for each week. There may  also come whole days on one page for example. for birthdays, holidays and more.
I also occasionally put quite traditional 12 x 12 layouts in, because I don`t think I can live without them ; O)
I started with an album from the American Craft and have used materials from my scrap pile, which is not so great: O)
However, I have the Clementine Edition kit coming in the mail, sent via ShopUsa.dk, soI think it ends up  to be a mixture of that and my materials from my stach.

Så kom jeg igang med "Project life". Jeg har valgt at lave det ugevis, så jeg har en dobbeltside til hver uge. Der kommer måske også til at være hele dage på enkelte sider f.eks. ved fødselsdag, ferie med mere.
Jeg vil også indimellem sætte helt traditonelle layouts ind, for dem tror jeg ikke, jeg kan undvære ;O)
Jeg er begyndt med et album fra American Craft og har brugt materialer fra min scrap bunke, som jo ikke er så stor ;O)
Jeg har dog Clementine Edition kit på vej med posten, sendt via ShopUsa.dk,( absolut ikke en billig løsning, men jeg vil bare have det nu) så det ender nok med at blive en blanding af det og mine øvrige materialer fra bunken af scrapsager.

The Mom Creative
The front page looks like this, materials are primarily from Prima
Forsiden kom til at se sådan ud, materialer er primært fra Prima
First week of double-sided, materials primart from Crate Paper. I apologize for the low picture quality
Første uges dobbeltside, materialer primart fra Crate paper. Jeg beklager den dårlige billedkvalitet
Are you jumping on Project Life wave?
Er du hoppet på Project life  bølgen?
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

15 comments:

Maria said...

Ih, det ser godt ud!! Kan rigtig godt li' din start side.

Tak for et indblik i din hverdag - ser frem til at se meget mere!

Mio said...

Ser super spændene ud, fede sider. Kan godt se fidusen i projekt life : ) det kunne jeg godt finde på at kaste mig ud i på et tidspunkt ; ) har bare ikke timer nok tihi...

Karina Beck said...

Det ser rigtig godt ud, det du har lavet! Jeg får sådan lysttil at hoppe på bøljen. Men hvad så med mine 6 Smash bøger og pynt og og og ; )
Spørgsmålet er bare hvor længe jeg kan styre mig ; )

dawn said...

Your pages are pretty, love that your making it your own.

Lina said...

Ej hvor ser det godt ud. Glæder mig meget til at følge dit Project Life. Ville sådan ønske jeg havde overskudet til selv at deltage, men må vist 'nøjes' med at savvle lidt over det du for lavet :))

Annette / aka said...

Det ser rigtig godt ud. Og spændende. Tænk at kunne kigge tilbage på den måde, Det bliver sjovt.
Næh, jeg er ikke med - jeg har projekter nok...hihi.

Dorthe said...

Hov - DET er sgu en fed måde at lave sider på!
Glæder mig til at følge lidt med på sidelinien.
Jeg er hoppet på Projekt 52 på SS - men indtil videre har jeg kun fået lavet albummet *G*

Mette said...

Fy Lisette ! Nu fik jeg et behov mere...Jeg var lige inde på Becky´s hjemmeside, men jeg fandt aldrig ud af hvor man kunne købe de der kits ?
Sådan et projekt skal jeg sørme da i gang med, men printer du selv billederne ud eller venter du med at sætte dem ind til de er fremkaldt ?

Charlotte said...

God srart du fik på projekt life. :)
Næ, jeg er ikke hoppet på den bølge, for jeg ved bare, at det ikke vil blive fuldført :)

Jette / ma11edina said...

Det ser super godt ud!!! Nej, jeg er ikke hoppet med...men vil glæde mig til at følge med hos dig ;))

nedergaard ( Lissy ) said...

Nej det er jeg ikke... men kunne da nok blive inspireret når jeg ser dine skønne sider, der så fyldt med lækre detaljer.
God aften

Pia said...

nej jeg er heller ikke på den bølge synes det ligner lidt smash bog men spændende at følge dig

Paula J Atkinson said...

Fabulous project. I admire your determination.
I have one new project underway but the main aim of this year is for me to complete unfinished projects spanning several years!!!

Paula J Atkinson said...

Fabulous project. I admire your determination.
I have one new project underway but the main aim of this year is for me to complete unfinished projects spanning several years!!!

Netti said...

Smukke sider du har lavet. Det ser virkelig godt ud :)