Sunday, July 04, 2010

it´s hot

Then came summer and warmth to little Denmark. It's too hot to do anything.
Despite the sticky fingers and paper stuck in everything, I manage to scrap a  little this week .

Så kom sommeren og varmen til lille Danmark. Det er jo alt for varmt til at lave noget som helst.
Trods klistrede fingere og papir der hænger fast i alting, er det lykkes mig at få scrappet lidt i den her uge

Two layouts made for challenges over at The Colour Room
    Først to layouts lavet til udfordringer over på The Colour Room


A layout to my book of me, long time since I made some of these layouts
Layout til bogen om mig, længe siden jeg har lavet noget til den.

Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

12 comments:

Netti said...

Super super flotte layouts! Jeg er helt vild med bogstaverne på det nederste, hvor er de fra?
Ja jeg nyder nu varmen og ja det er nok lige i overkanten - men pyt :)

Brit said...

Ja det er varmt! Men hvorfor skal vi danskere altid klage, når sommeren endelig kommer....??
Super lækre LO du har fået lavet - du er godt nok optaget af den bog hva?!
Ses vi på lørdag??

bestevenn said...

Fine LO'er. Morsomt med BOM sider. Jeg har ikke begynt med slikt i det hele tatt. Her er det ikke så varmt at jeg ikke orker å gjøre noe, heldigvis. For jeg holder på å jobbe på mitt hus. Snekrer og maler.

Karina Beck said...

Rigtig flot Lisette LOer alle tre.
Fortsat god sommer.

Paula said...

Fabulous pages! We have had two weeks of heat over here in the UK & mid week it became unberable to travel to work & back!!

I managed to blog my two summer DT layouts last weekend & did a tag today, but tomorrow its my sisters' birthday so I can show her card after work when I know she will have opened it.

Eva Dohn said...

Flotte layouts. Jeg opgav farvepaletten som jeg kan se, du fik "tæmmet" på det første layout :o)

Bertram said...

Lækre Lo

Lina said...

Ej for nogen fede layouts - er vild med det nederste. Yup, vi ses på lørdag :)

Annette said...

Igen nogle super skønne LO. Det er nogle super opsætninger, som jeg har gemt i min inspirationsmappe - tak.

JA du kan tro vi ses lørdag.
Glæder mig.

Knuser
Annette

Gitte said...

Skønne LO -især det af dig, der læser. Det er rigtig flot i feminine og sarte farver - men alligevel lidt råt over det.

alfie said...

Super lækre loer. EEElsker skriften på titel bogstaverne i BOM loet. Er fuldstændig enig i dit valg af forfattere:)

Charlie said...

Hej du SKØN overskrift til påskejagtLO - nye jagtmarker - håber hun fandt æggene alligevel og - ja PYYYYramiderne der har været nogle varme dage. Jeg kæmper med et bryllupskort til weekenden hvor min nevø og gudsøn skal giftes og nogle OSH-kort bliver det jo også til i ny og næ - dejligt at få brugt resterne til noget. Apropos OSH-kort - næste gang jeg besøger Margit er mandag den 19. i denne måned - så hvis du kommer i nærheden af Humlebæk inden da tager jeg gerne nogle af dine med hjem.