Thursday, September 03, 2009

Sukkersott Utfordring #50

My contribution to the challenge of 50 on the Norwegian blog Sukkersott. I think this one different map size, which is from Hero Arts fitted perfectly to the sketch.

Mit bidrag til udfordring 50 over på den norske blog Sukkersott. Jeg synes denne her anderledes kort størrelse,som er fra Hero Arts passede perfekt til skitsenI've toyed with my new Christmas stamps from Tim Holtz.
Jeg har leget med mine nye julestempler fra Tim Holtz.

Tomorrow evening I take the train to Jutland. I am going over to my sweet and crazy friend Anette aka netti. Saturday we're going to late summer crop in Silkeborg and Sunday, we hope to reach a fair in Viborg, before I ´m going home.

I morgen aften tager jeg toget til Jylland. Jeg skal over til min søde og skøre veninde Anette aka netti. Lørdag skal vi til sensommer crop i Silkeborg og søndag ,håber vi at nå til messe i viborg, ind jeg atter skal hjem.

Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

6 comments:

fie & Co said...

Jamen så ses vi jo på lørdag;0)
Skøøøndt kort og lækre Tim Holtz stempler du har fået!
Knus

Anne Bente said...

total flot og rustik julekort du der har lavet.

Aina said...

Så kjempeflott :O)

Netti said...

SKØRE??!! hov hov!! *G*
Superflot kort du har lavet. Jeg er vildt med dine stempler samt kortstørrelsen.
Hvor er det modigt at sætte sækkelærred på..det ville jeg aldrig turde, men det ser vildt flot ud.

Paula J Atkinson said...

Beautiful design, love the country feel to this.

Riet said...

What a beautiful cards,i love the images and colours.
So gorgeous papers.
I love them all.

Hugs Riet.x